Reklamy świetlne

Reklama jest dziś bardzo popularna. Podczas gdy dawniej była tylko przerywnikiem między jednym programem a drugim, np. w telewizji, dzisiaj stała się wszechobecna. I obserwując nawet media społecznościowe, czy strony internetowe, obawiamy się, czy jakaś reklama nie wyskoczy nam z lodówki. Oprócz telewizji, czy internetu mamy ją także na drogach, na billboardach, na pojazdach, na czyichś ogrodzeniach. Są też gadżety z reklamami, reklamy świetlne i mnóstwo innych rodzajów reklam.

Reklamy świetlne i inne rodzaje reklam

Reklamy świetlneDrażnią wiele osób, ale mogą być też bardzo ważne dla kształtowania świadomości konsumenta. W telewizji jest wiele denerwujących reklam – na przykład na takich kanałach, jak Polsat, czy TVN, gdzie film przerywany jest na około 20-30 minut, żeby zaprezentować dwa bloki reklamowe przerywane promocją filmów i programów, które znajdą się na antenie w najbliższych dniach. Wiele z nich może być niebezpiecznych, np. te dotyczące środków leczniczych, które nie są skuteczne w rzeczywistości, czy też te dotyczące kredytów bankowych, ponieważ wiele osób nie posiadło wiedzy z zakresu ekonomii takiej, żeby podjąć w tym zakresie świadomy wybór i łatwo można taką osobą manipulować. Reklamy są wszechobecne także w kinach, zwłaszcza w dużych, tzw. multipleksach, gdzie blok reklamowy musi poprzedzić film. Niemniej jednak reklamy mogą mieć swoje plusy. Reklama może pokazywać problemy bieżącego świata i przedstawiać sposoby na jego poprawę.

Dlaczego marketing jest ważny?

Marketing jest bardzo ważny dla dużych firm, jeśli mają one konkurować z innymi, które starają się doganiać, a także, aby polepszać swój wizerunek przez wprowadzanie nowych rozwiązań – technologii, które są skuteczne, ułatwiają życie społeczeństwu, a także żyją w zgodzie ze środowiskiem naturalnym. Wiele firm często próbuje dostosować się do ludzkich potrzeb i ceni opinię klienta. Ważne jest, żeby współpracować z producentami. My jako konsumenci mamy wbrew pozorom sporą siłę przebicia na rynki i także możemy przyczyniać się do kreowania przyszłych trendów, jeżeli tylko tego zapragniemy.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here