Certyfikat AdWords

Jeśli jesteś specjalistą od kampanii reklamowych Google lub zacząłeś się tego uczyć i chcesz wejść w tej świat głębiej, najprawdopodobniej może cię zainteresować certyfikat AdWords. Czym on jest, czy łatwo go uzyskać i czy warto?

Certyfikat AdWords

Certyfikat AdWords potwierdza wiedzę oraz umiejętności w zakresie kampanii reklamowych Google i jeśli dążysz do bycia specjalistą Google AdWords na pewno ten certyfikat będzie dla ciebie ważnym dokumentem. Posiadając taki dokument na pewno będziesz kojarzony z osobą mającą duże doświadczenie, kompetencje, a także profesjonalizm.

Opisywany certyfikat jest wyróżnieniem, przyznawanym przez Google. Ale w takim razie komu jest on przyznawany? Przyznawany jest marketingowcom, którzy mają prawdziwą ambicję, którzy jak najlepiej wykorzystują swoje umiejętności. Dokument wydawany jest osobom, które są dobrze zapoznane z podstawami, ale również z lekkością poruszają po zaawansowanych zagadnieniach reklamy w internecie.

Kolejna sprawa, którą chcemy przeanalizować, to w jaki sposób można uzyskać certyfikat AdWords?

Trzeba przystąpić i zdać dwa egzaminy. Pierwszy z nich skupia się na podstawach i odrobinie zaawansowanych zagadnień. Z czym możemy się tutaj spotkać? Trzeba opisać jaki pożytek przynoszą reklamy online oraz skupić się metodach zarządzania, a także optymalizacji kampanii reklamowych AdWords.

Certyfikat AdWordsDrugi egzamin jest już nieco cięższy i konkretniejszy. Z czym możemy się spotkać? Z opisaniem jakiegoś zagadnienia reklamy, przykładowo może chodzić o reklamę mobilną, reklamę video czy też reklamę w sieci wyszukiwania.

Egzamin nie jest długi trwa 90 minut bądź 120 minut. Jaki wynik trzeba osiągnąć? Co najmniej 80% dobrych odpowiedzi. Przyjemną możliwość jest fakt, że jeśli nie uda ci się zdać egzaminu, masz siedem dni, by napisać go jeszcze raz i być może tym razem ci się powiedzie. Egzamin przeprowadzany jest online i korzysta się w nim z wiedzy teoretycznej i także praktycznej.

Pozostaje jeszcze pytanie czy warto posiadać ten certyfikat? Jeśli znasz się na tej pracy to oczywiście, że tak! Certyfikat AdWords daje ci tytuł eksperta. Stajesz się dzięki temu bardziej wiarygodny. Certyfikat tez jest ważny przez 12 miesięcy od jego otrzymania.

W takim razie jeśli możesz zdobyć certyfikat AdWords warto temu poświęcić czas. Będzie łatwiej znaleźć klientów.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here