Specjalista Adwords

Certyfikat Google Adwords jest ważnym certyfikatem dla osób pracujących w marketingu internetowym. Jest to jeden z niewielu znormalizowanych sposobów wykazania pewnego poziomu wiedzy.

Co to jest certyfikacja Google Ads?

Certyfikacja Google Ads to proces, w którym Google rozpoznaje użytkowników jako ekspertów w dziedzinie reklamy online. Po zdaniu dwóch egzaminów certyfikacyjnych Ads osoby otrzymują spersonalizowany certyfikat i – jeśli są powiązane z firmą – przyczyniają się do uzyskania certyfikatu firmy Partner Google.

Podobnie jak wiele produktów i inicjatyw Google, program ewoluował przez lata. Program certyfikacji był kiedyś samodzielnym programem i wiązał się z koniecznością przystępowania do egzaminów. Zmieniło się to wraz z utworzeniem programu Google Partners i dalej ewoluowało wraz z przeniesieniem do Google Academy for Ads w 2018 roku. Indywidualna certyfikacja nadal działa w bardzo podobny sposób, jak kilka lat temu (zanim Google AdWords został przemianowany na Google Ads ). Na przestrzeni lat certyfikacja stała się minimalnym lub oczekiwanym wymogiem dla wszystkich speców od marketingu.

Jak zatem uzyskać certyfikację reklam w Akademii Reklam? Specjalista adwords

Krok 1: Utwórz lub wybierz swoje konto Google

Zacznij od ustalenia odpowiedniego konta Google, którego chcesz użyć do certyfikacji. Jeśli pracujesz dla agencji lub firmy, prawdopodobnie będziesz musiał użyć swojego służbowego adresu e-mail. Jeśli jesteś osobą fizyczną i samodzielnie przeprowadzasz certyfikację, wybierz konto Google, z którym chcesz powiązać swój certyfikat osobiście i publicznie. Może to być konto Gmail lub konto Google, które tworzysz, powiązane z dowolnym osobistym kontem e-mail.

Krok 2: Dołącz do Akademii Reklam

Specjalista AdwordsGdy Twoje konto Google zostanie wybrane, upewnij się, że wylogowano się z innego konta Google. Po zalogowaniu się tylko na konto, którego chcesz użyć do certyfikacji, przejdź do strony Academy Forads i kliknij przycisk „Rozpocznij teraz”. Otrzymasz wówczas wymaganą akceptację uprawnień i warunków świadczenia usług. Po kliknięciu pojawi się opcja udostępnienia konta Academy for Ads firmie. Jeśli chcesz powiązać swoje konto z kontem firmowym Google Partners, możesz wybrać opcję „tak”. Jeśli nie jesteś Partnerem Google lub nie jesteś powiązany z firmą, możesz wybrać „nie” i przejść dalej. Kolejnym elementem, który pozwoli uzyskać tytuł specjalista adwords jest stworzenie profilu Google Partners. Ten proces wymaga uzupełnienia informacji o profilu, które potwierdzają i łączą cię z Twoją firmą. Musisz podać firmowy adres e-mail, który pasuje do domeny e-mail firmy powiązanej z administratorem konta Google Partners.

Kolejnym krokiem jest przygotowanie się do egzaminów

Google zapewnia zarówno podstawowe informacje edukacyjne, jak i ich obszerniejsze treści akademickie. Wszystkie treści szkoleniowe oraz same oceny można znaleźć na karcie „Google Ads” na pulpicie nawigacyjnym strony głównej Academy for Ads.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here