Co to jest SEO?

0
150

SEO oznacza optymalizację wyszukiwarek. Jest to zbiór zasad optymalizacji Twojej witryny, aby mogła osiągnąć wyższe pozycje w bezpłatnych wynikach wyszukiwarek.

Jest to świetny sposób na podniesienie jakości strony internetowej, czyniąc ją przyjazną dla użytkownika. Strona staje się szybsza i łatwiejszą w nawigacji nawet dla niedoświadczonych użytkowników.

SEO można uznać za ustrukturyzowany proces, ponieważ ma jasno określone działania (lub wytyczne) oraz szereg wytyczonych etapów.

Dlaczego SEO jest ważne?
Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku SEO, jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Dostarcza wartościowych użytkowników przy relatywnie niskich kosztach.

Wyszukiwarki obsługują miliony użytkowników dziennie szukających odpowiedzi na pytania lub rozwiązań problemów. Będąc widocznym w wynikach na właściwie dobrane słowa dajesz szansę sobie oraz twoim produktom czy usługom dotrzeć do swoich klientom.

Poniżej znajdziesz istotne fakty w procesie SEO:

Większość użytkowników wyszukiwarek (ponad 65%) chętniej kliknie jedną z 5 najlepszych linków organicznych na stronach wyników wyszukiwania (SERPS). Aby skorzystać z tego i zyskać użytkowników na twojej stronie internetowej lub klientów twojego sklepu internetowego. Twoja strona musi pojawić się na jednej z najwyższych pozycji.

SEO na ścieżce user journey zajmuje miejsce zarówno na etapie rozważania jak i etapie końcowym, sprzedaży.

SEO to nie tylko wyszukiwarki, ale dobre praktyki SEO poprawiają komfort użytkowania i użyteczność strony internetowej.
Użytkownicy ufają wyszukiwarkom, a obecność na najwyższych pozycjach słów kluczowych, które wyszukuje, zwiększa zaufanie do Twojej witryny. SEO jest dobre dla promocji społecznościowej Twojej witryny. Osoby, które znajdą Twoją stronę internetową, wyszukując w Google lub Yahoo, częściej promują ją na Facebooku, Twitterze lub innych kanałach społecznościowych.

SEO jest ważne dla sprawnego działania dużej strony internetowej. Strony internetowe z więcej niż jednym autorem mogą korzystać z SEO w sposób bezpośredni i pośredni. Ich bezpośrednią korzyścią jest wzrost ruchu w wyszukiwarkach, a ich pośrednią korzyścią jest wspólna struktura (listy kontrolne), z której można korzystać przed opublikowaniem treści na stronie.

SEO może dać ci przewagę nad konkurencją. Jeśli dwie witryny sprzedają to samo, witryna zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek ma większe szanse na zwiększenie liczby klientów i zwiększenie sprzedaży.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here