Ile kosztuje reklama w Google

Szukasz sposobów na zareklamowanie swojej firmy? Zapewne spotkałeś się już z ofertą wszystkim znanej wyszukiwarki Google – Google AdWords. Zadajesz sobie więc pytanie: ile kosztuje reklama w Google?

Ile kosztuje reklama w Google?

Ile kosztuje reklama w GoogleUsługa ta umożliwia wyprzedzenie konkurencji i znalezienie nowych klientów poprzez wyświetlanie Twojej strony ponad tzw. organicznymi wynikami po wpisaniu odpowiednich słów kluczowych. Treści sponsorowane umieszczone są na samej górze wyników wyszukiwania i oznaczone napisem „Reklama”. Do obliczania kosztów AdWords używa metody PPC (z ang. pay per click – płatność za kliknięcie), co oznacza, że płacisz za każde przekierowanie, a nie za samo wyświetlenie, dzięki czemu nie tracisz na niezainteresowanych internautach do których dotrze reklama. W przypadku kilku reklam kolejność wyświetlania zależy od ceny każdego kliknięcia ustalonej przez właściciela poszczególnej strony. Od Ciebie zależy ilość potencjalnych odbiorców; to Ty ustalasz budżety, maksymalny koszt kliknięcia oraz kiedy reklama jest wyświetlana (koszty różnią się również w zależności od pory dnia), a także grupę docelową ze względu na zasięg czy specjalizację twojej działalności. Możesz dostosować swoją reklamę według potrzeb, np. dodać grafikę.

Kampania reklamowa w Google

Rozpoczęcie kampanii nie jest trudne, wystarczy założyć konto. Sama rejestracja jest bezpłatna, więc nie musisz obawiać się o dodatkowe koszty. Po zarejestrowaniu możesz wybrać pakiet, w jakim ustalasz szczegóły kampanii. Jednorazowo masz również możliwość uzyskania wsparcia finansowego od Google w postaci kuponu podwajającego wysokość Twojego budżetu aż do 375 złotych, co dla wielu przedsiębiorców może okazać się znaczącą ulgą. Funkcje Google AdWords są na tyle proste, że każdy użytkownik może z nich skorzystać i rozwinąć swoją działalność, nie posiadając specjalnej wiedzy ani umiejętności. Usługa umożliwia monitorowanie wyników kampanii i wprowadzanie poprawek, gdy jakaś jej część nie wywołuje pożądanych efektów, dzięki czemu możesz uzyskać maksymalną skuteczność. Edycje wprowadzane są od razu, więc nie tracisz czasu na oczekiwanie na zmianę wadliwych fragmentów. Efekty wymagają czasu, ale jest to zdecydowanie jedna z prostszych metod na rozwinięcie firmy i znalezienie nowych klientów.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here