Dzisiejsze czasy dają nam ogromne możliwości. Dzięki temu, że powstał internet i technologia tak mocno się rozwinęła, wszystko wygląda zupełnie inaczej niż wyglądało kilkanaście lat temu. To z pewnością jest ogromna zaleta świata świata, w którym żyjemy i nie ma w tym absolutnie nic złego. O to w końcu chodzi w życiu, żeby ułatwiać sobie je tak bardzo, jak to jest tylko możliwe.

Możliwości jakie daje nam Facebook

Reklama na Facebooku - cennikInternet w dzisiejszych czasach umożliwia nam naprawdę wiele. Sam Facebook był i jest wciąż ogromnym przełomem i ciężko będzie przebić go czymś nowym. Jednakże jeśli mamy dostęp do tak niesamowitego serwisu społecznościowego, który oferuje tak wiele różnych możliwości – niemożliwym byłoby z tego nie skorzystać. To właśnie dzięki Facebookowi mamy możliwość bycia na bieżąco ze wszystkim, co nas otacza, mamy możliwość utrzymywania stałego kontaktu z bliskimi, a także z ludźmi, którzy żyją na “końcu świata” i z którymi normalnie mielibyśmy bardzo utrudniony kontakt. Jednakże musimy również pamiętać, że Facebook jest niesamowitym narzędziem do promocji siebie. Kiedyś umożliwiał on promocję za darmo, jednak w dzisiejszych czasach warto pamiętać o tym, że często za dobre rzeczy należy odpowiednio zapłacić.

Reklama na Facebooku – cennik

Ile kosztuje reklama na Facebooku? Cała kwota jest uzależniona od tego, do jakiej grupy docelowej chcemy trafić. Facebook umożliwia nam wybranie targetu, czyli tego do jakiej grupy ludzi kierujemy swoją reklamę, jaka płeć jest tą docelową (ma to sens przy reklamowaniu różnych produktów), a także jaki wiek nas interesuje. Wszystko zależy również od tego, jak długo chcemy wyświetlać reklamę. Możemy wybrać odpowiednią ilość dni, która nas interesuje. Będzie to miało oczywiście wpływ na ilość osób, która zobaczy naszą reklamę. Czym mniej dni, tym mniej wyświetleń, jednak nie każdy budżet pozwala na bardzo długie wyświetlanie reklam. Ceny za kilka dni wahają się od kilku do kilkunastu złotych, więc nie jest to ogromny wydatek, ale najlepszy efekt osiągniemy, jeśli reklama będzie trwała dłużej.

[Głosów:1    Średnia:5/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here