Agencja SEO

Reklama w internecie jest bardzo ważna w obecnych czasach. Stopniowo wypiera ona reklamę w tradycyjnych mediach takich jak prasa, radio i telewizja. Wydatki na reklamę w internecie rosną z każdym rokiem. Nie dziwi to, wszak coraz więcej ludzi korzysta z internetu odchodząc na stałe od oglądania telewizji czy czytania gazet. W internecie można się reklamować w różny sposób. Można wykupywać reklamę graficzną na różnych serwisach internetowych lub na przykład reklamę w social mediach. Wszystkie sposoby, jeśli kampania reklamowa jest odpowiednio prowadzona, są skuteczne. Najbardziej skuteczne jest jednak reklamowanie się w wyszukiwarce internetowej, gdyż to tutaj internauci najczęściej szukają informacji i produktów. Tutaj również można promować się w dwojaki sposób. Zarówno za pomocą płatnych wyników wyszukiwania, jak i darmowych. Dobra agencja seo powinna umieć kompleksowo zająć się klientem i skutecznie reklamować jego stronę na oba te sposoby.

Czym zajmuje się Agencja SEO

SEO to inaczej optymalizacja strony internetowej pod kątem wyszukiwarek, głównie Google. Wszystkie te działania mają na celu zwiększenie pozycji strony na dane słowa kluczowe. Jest to dosyć szerokie pojęcie, ponieważ zakres pracy agencji seo zaczyna się na optymalizacji wewnętrznej strony, obraniu odpowiedniej strategii, rozpoczęcie działań content marketingowych i budowaniu profilu linków. Oprócz tego agencje seo zajmują się również płatną reklamą w wyszukiwarkach i bieżącym monitorowaniem pozycji strony.

Audyt i optymalizacja strony

Audyt i optymalizacja stronyWszelkie działania mające na celu wypozycjonowanie strony powinny się zaczynać od profesjonalnego audytu strony, który obnaży wszystkie słabości optymalizacyjne i wskaże drogę, którą powinno pójść dalsze pozycjonowanie. Audyt taki polega na wskazaniu wszystkich mocnych i słabych stron w optymalizacji serwisu, przegląd wszystkich istotnych ze względu seo elementów na stronie, wykrycie wszystkich problemów i nieprawidłowości oraz przede wszystkich wskazówki jak je naprawić. Już sama dobrze przeprowadzona optymalizacja strony może przynieść dobre efekty jeśli chodzi o widoczność strony w wyszukiwarce. Kolejnym elementem audytu strony internetowej jest zbadanie jej profilu linków. Jeśli strona ma już sporo lat a wcześniej jej pozycjonowaniem zajmowały się mało kompetentne osoby to całkiem możliwe, że jej profil linków znacząco obniża pozycje w Google. Algorytm bowiem zmienił swoje działanie i nie promuje już tak jak kiedyś stron z dużą ilością linków. Dziś bardziej liczy się jakość tych linków niż ich ilość. Jeśli więc ktoś profil linkowy opierał na dużej ilości linków z niezbyt zaufanych źródeł to może się okazać, że jest to główny powód słabej widoczności strony. Po przeprowadzeniu takiego audyty agencja seo będzie wiedziała, jakie podjąć działania w celu polepszenia profilu linków.

Link building

Zdobywanie linków od zawsze stanowi podstawę wszystkich działań SEO. Dzieje się tak dlatego, ponieważ algorytm wciąż opiera swoje działanie głównie na analizie linków przychodzących. Wygląda to nieco inaczej niż kilak lat temu o czym wspomnieliśmy wyżej, lecz dalej jest to najistotniejszy czynnik. Agencja SEO planując swoje działania względem pozycjonowanej strony musimy odpowiednio ustalić jakie linki pozyskiwać, w jakiej ilości i z jakich stron. Możliwości jest sporo. Ogólnodostępne miejsca takie jak blogi, fora czy profile na stronach internetowych wciąż są bardzo popularne wśród pozycjonerów. Coraz więcej z nich swoje działania opiera także na linkach z social media. Każda agencja SEO posiada też własne zaplecze. Jest to sieć stron internetowych, na których może ona umieszczać linki swoich klientów. Inne agencje nie mają dostępu do takiego zaplecza, dzięki niemu można nad nim sprawować kontrolę. Strony zapleczowe jeśli są odpowiednio linkowane nabierają tzw. mocy SEO, którą mogą przekazywać na pozycjonowane strony.

Content marketing

Content marketingZe zdobywaniem linków nierozerwalnie łączy się także tzw. content marketing, czyli reklamowanie strony za pomocą ciekawych treści. Treści takie powinni zainteresować użytkowników i powodować, że będą chcieli oni przejść na stronę docelową. Bardzo dużo serwisów internetowych i blogów oferuje taką usługę, dzięki której każdy może dodać artykuł z linkiem reklamującym swoją stronę. Google promuje treści, które wnoszą coś nowego, takie które przyciągają użytkowników na dłużej i powodują ich interakcję czyli komentowanie i udostępnianie w social media. Jeżeli w takim artykule jest link do naszej strony to tym lepiej dla jej pozycji w wyszukiwarce. Usługa ta jednak może być dosyć droga ponieważ zamieszczenie artykułu w popularnych serwisach może kosztować nawet kilka tysięcy złotych. Dolna granica to kilkadziesiąt złotych.

[Głosów:1    Średnia:5/5]
PODZIEL SIĘ
Poprzedni artykułAudyt SEO
Następny artykułKatalogi SEO

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here